Jumaat, 4 Jun 2010

MillatFacebook.com

Aku tau ramai dah tau laman millatfacebook ini,.tapi aku tetap nak bagi tahu juga,. Kasi promo sikit la.huhu

MFB VS FB 

Aku dah daftar kelmarin, try la godek2,. sebelum daftar wajib baca terma dan policy dulu,. dan ternyata policy dan terma mfb ini jauh berbeza dari FB dan 2 benda ni wat aku tertarik nak join,.

millatfacebook-terms-of-use 
millatfacebook-privacy-policy-500x78

Kalau korang sangka yang MFB ini tiru 100% FB, ternyata korang salah. Walaupun tema warna sama macam fb, tapi dalamnya jauh sangat berbeza. Tak keterlaluan aku cakap, laman ini bukannya 100%  klon FB, ia adalah idea asli 6 orang pakar it pakistan, malah siap ada copyright lagi tu .

Setakat ini  dah ramai  juga yang join MFB sejak kuar berita 29hb lepas. Cuma apa yang aku sedikit kecewa, connection MFB ini agak slow, jadi loading time pun agk lambat,.maklum la standartnya masih jauh berbanding FB. Banyak yang perlu diperbaiki dan di upgrade.

Nasihat aku, kalau korang nak register,.jangan guna email yahoo,.MFB ada problem dengan email yahoo,seeloknya guna gmail sahaja. Korang try la godek2 dulu k. Nanti,lei la kita main add2 ye,.hahahah

p/s jangan la lupe add aku,.http://www.millatfacebook.com/fkaizer/ .

4 ulasan:

fKaizer berkata...

yeah,.laman MFB dah tukar warna hijau la,.warna islam,.

yusrizal yusof berkata...

mmg menarik la aku baru je nak daftar

mijie berkata...

mijie pun dh register..

Tanpa Nama berkata...

nk try usha2 dlu la..=)

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails