Jumaat, 16 Julai 2010

Exchange Link Kaizer

Sesapa nak exchange bannerexchange link teks,. boleh la exchange link dengan blog aku. Kemungkinan aku akan letak di bawah headline Feed Burner sebelah kanan sidebar (2banner) atau dibawah sekali (7banner kekal shj),. jadi korang boleh pilih samaada nak kat sidebar atau kat bawah. Tapi jika ada banner disebelah kanan sidebar lebih dari 2, kemungkinan aku akan wat rotation roll. N pastikan pic/jpg/gif banner tu kurang dari 40kb.

Untuk Link teks, aku akan letak bahagian atas chat box,. ini akan gerak secara marquee atau blogroll (tgk mood nanti) dan tak ada limit. Pastinya sapa yang suka tinggalkan jejak kat cbox, akan melihatnya.^.^ Tapi yang ini,. Aku tgh collect2 dulu link, insyaAllah dalam akhir bulan 8,aku akan masukkan sekaligus diikuti sebulan sekali aku akan update. Tapi korang leh tinggalkan je url n nick blog korang k kat “mulut murai” k.

Berminat? korang cume perlu copy dan paste code dibawah ni dan tampal di blog/website korang dan jangan lupe infrom di kotak "mulut murai” dibawah untuk aku wat check-up semula dan jika terbukti, aku akan tampal banner/teks link korang diblog aku.

 kaizer house baru


Kaizer House


p/s Bersamalah kita saling bantu-membantu,. dan untuk yang sebelum ni dah masukkan link url blog ini kat blog korang, sila bagitahu semula,.ada yang tertinggal la, berserabut la,. hahaha n Yang PENTING aku tak terima mister linky’s atau widget exchange link yang sewaktu dengannya. Maaf.

p/s Untuk follower sahaja,. sila check link blog korang di “faizerkaizer ikuti blog” n “faizerkaizer ikuti shop”, jika tiada sila jadi “mulut murai” di post ni.

2 ulasan:

snid73 berkata...

Hajat hati nak exchange banner :

banner tuan telah ditampal di blog saya

http://freelancer-snid73.blogspot.com

fKaizer berkata...

@snid73 Banner tuan juga sudah ditampal. terima kasih kembali.

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails