Jumaat, 2 Julai 2010

Laptop 2nd untuk dijual (update)

Hai semua,.

Ini adalah update dari post aku yang bertarikh 10/06 (update : laptop ini telah dijual)


link post 10 jun - Laptop 2nd untuk dijual 

Last harga aku turunkan rm950,.ini harga leh lagi runding ngan aku.

Cuma nak bagi tahu last promo 10 julai ni,.jadi sapa nak beli laptop ini, please bagitahu aku sebelum tarikh tersebut.

Aku bagi tambahan diskaun rm60 bagi pelajar, atau bakal pelajar yang akan masuk sesi julai ni dengan syarat emailkan sekali kat aku tag name korang atau surat terima tawaran korang sebagai bukti.. ini tuk layakkan korang dapat diskaun pelajar tu.

Selepas 10/julai. korang takkan lagi nampak tawaran macam ini, sebab pas ni aku rancang nak jual je kat kedai. Yang penting, ada 'hasil'nya.

Untuk detail laptop tu, klik image kat sidebar atas kanan korang k. Wassalam

6 ulasan:

Wanie berkata...

calar 2 katne ye?dpn ek?sound terok sgt x?

fKaizer berkata...

lacar kat depan n belakang kurang, tapi bawah lcd calar teruk sikit tapi still cantik lagi,.sound ok cume jgn buka kuat,.bunyinya betul pecah.
kalau wanie betul2 berminat, sila confrim kan dulu sama ada email atau sms saya segera.
jika sampai 10hb ni, tiada yang betul2 serius nk beli,. saya jual kat kedai je.. jadi jgn lepaskan peluang ni. barangnya satu aje.

Wanie berkata...

owh..watpe la smpi calar ni?hehe..nak kena tny kwan dulu..bkn beli tuk dri sndri..hehe..nanti wani cnfem laen ngan kaizer ek..leh dpt bape ye?

fKaizer berkata...

calar tu standart la. lebih2 lelaki yang jaga,.hahaha,.
ok kaizer tungu tapi jgn lama sgt. takut ada org lin booking dulu,.kalau mmbr student, dapat diskaun rm60. jadi harga baru rm890. kena ada bukti kukuh, baru dapat harga tu. sapa cepat die dapat.^.^

Wanie berkata...

amboi, kena ad bukti?cnfem student la..hehe..rm890 ek?boley bodek lg x?haha

fKaizer berkata...

wajib ada bukti jika student,kalau x, no diskaun2.hah,.bodek la kalau berani. hahaha

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails