Isnin, 12 Julai 2010

Sepanyol Juara World Cup 2010

sw

Suka aku tgk perlawanan final antara Belanda dan Sepanyol pagi tadi. Walaupun aku dua2 , bukan team yang aku sokong, tapi persembahan kedua pasukan amat menarik. Banyak cubaan demi cubaan cantik dilakukan kedua pasukan dan pastinya Berpesta Kad Kuning (14 kad kuning dikeluarkan dan 1 kad merah). Sepanyol dari awal banyak membuat cubaan tapi sayang banyak yang disia-siakan. Bagi aku ni antara perlawanan terbest. Jaringan solo Sepanyol pada 4minit terakhir dalam masa tambahan betul2 memberi impak yang mengemparkan,. Dan tak lupa juga beberapa keputusan pengadilan yang kontroversi,. mungkin ini perlu diperbaiki pada world cup 2014 di Brazil nanti.

Sumber Gambar - Fifa

sotong_paul[1]

p/s Ramalan Pawang Sotong Bakar nampaknya betul lagi,. Hahahaha

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails