Selasa, 20 Julai 2010

Kaizer Collection

Good news,. I have new blogshop,. z_surprised what???

Haha,.picture yang korang lihat kat bawah ini adalah blog testing aku, setakat ini aku puas hati dengan blog ini cume masih lagi pembinaan lagi. Ini lah Kaizer Collection.
kaizercollection
Aku suka templete ini sebab ia macam eleman gambar dan sesuai untuk dijadikan shop. Tapi masalah nya tak banyak eleman sidebar. dan tak boleh nak adjust2 xml nya. Maklum la “ Buta IT” . Dan jika dah betul2 siap aku cadang nak alihkan ‘Kaizer Shop’ ke ‘Kaizer Collection’ secara beransur2. Aku cadang aku nak perbanyakan produk mampu milik di Kaizer Collection. Templete trily dari templeteblogger.com
kaizerperfume
Kaizer shop? z_nah  tuk masa akan datang, aku tak tahu lagi nak wat apa dengan kaizer shop. Tapi wat masa ini kaizer shop tetap beroperasi macam biasa. Lagi pun ini antara sumber pendapatan tambahan aku walaupun hasilnya tak la sebanyak yang aku jangka, tapi ia tetap memberi pulangan yang baik. Templete dari blogger in draft.
kaizerhouse
Korang rasa ok ke blog peribadi aku ini,.z_cry2 ntah la, sejak akhir2 ini aku rasa macam tak puas hati je. Tapi banyak masalah lain untuk aku  tukar templete lain. dan satu lagi aku rasa macam berat sangat. Setakat ini aku cuba main2 dengan background,. pastu main2 dengan widget and eleman,.macam2 aku buat, tapi tetap tak puashati,. Apa pendapat korang?
p/s kalau korang perasan ketiga2 blog aku guna tema biru sebab aku suka biru.z_rollingeyes

2 ulasan:

Amanda Eltiqaz berkata...

sy suka layout yg kaizen shop tu lagi ^^ (just opinion..tp mana2 pn ok gak.hehe)

kaizer berkata...

@Amanda Eltiqaz

kaizer shop la,. :)kaizer pun suka,.sebab tu kaizer xkan ubah lagi blogshop tu.

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails