Selasa, 6 Julai 2010

New widget blogger in draf

statistik2
Kalau yang baru berapa kali ni post en3 terbaru guna blogspot mesti dah perasan tab baru ni. Diberi nama statistik,. ia merekodkan setiap trafik blog kita, jumlah paparan setiap post dan macam2 la. Aku baru tadi sedar akan benda baru ni,. ini memudahkan kita mengawal aliran trafik ke blog kita,. memang ia membantu,. Sebelum ini aku lebih suka guna hitstats.com , feedjit.com n addthis.com untuk melihat aliran trafik blog aku.

Dah la, ringkas kan je la, korang godek la sendiri..

p/s sapa leh ajar aku tentang meta tag, n cara cari meta yang berkualiti untuk blog kita?

2 ulasan:

nisya berkata...

bagus la tambah widget yang memudahkan orang :)

sephia berkata...

great!

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails