Khamis, 8 Julai 2010

Software Ubah Style

Format Factory 2.30 n

Nama : Format Factory 2.30
Hakmilik sepenuhnya :http://www.pcfreetime.com/
Status : Versi percuma
Keperluan : Support all OS
Size : 36.8mb

Ubah style? hahaha..bukan style korang. Maksud aku Format fail atau BI nya convert . Sebelum ini aku susah sangat nak cari software convert yang leh convert, join, mux dan edit. memang banyak yang ada, tapi saiznya agak terlalu besar, perlu beli dan register, perlu rename lepas convert, amik banyak masa dan yang paling mengecewakan tak support banyak variasi fail terutama yang melibatkan lagu, video dan picture. Picture? hahaha..ia pun leh convert fail gambar k.

Software ini biasa aku guna sebelum sesuatu lagu atau video aku masukkan kat 4shared.com atau facebook. Bagi aku ini antara software terbest. FREE tu.

Apa yang perlu korang buat,
1) Download software .zip (36.8mb) dari website pengeluar; perlukan software winzip atau winrar untuk buka.
2) Install di laptop/pc korang.
3) Finish, running software.
4) Seret fail yang ingin anda convert, adjust ikut keperluan.
5) Start converting,. mungkin ini mengambil masa yang lama bergantung pada saiz fail anda.
5) Tenang kan diri,selesakan diri,.wat la kerja lain dulu.
5) Enjoy!!!

DOWNLOAD dari pcfreetime.com

p/s Aku tgh cari software leh convert perwatakan orang la, ada x? ad budak ini pelik semacam la,. hahahahaha

1 ulasan:

nIsYa berkata...

convert orang? klau ade, sya pun nak heheee

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails