Rabu, 19 Mei 2010

nubhan - oh juwita

Lagu Ni sejak akhir tahun lepas dah ada,.tapi bila dengar baru2 ni kat astro rasa terpikat lah terutama kat bahagian korus tu,.nubhan??tak berapa kenal la,.sapa lei bagi tahu aku.huhuhu^.^



Tajuk : Oh Juwita
Vokal : Nubhan

Duhai Juwita...
Sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini

Duhai Juwita
Masihkah hancur hatimu
Setelah patah ditinggalkan kekasihmu
Agar aku yang akan selalu temani mengusap tangismu

(*)
Akulah lelaki yang bisa mencintamu
Hingga nanti aku akan mati
Akulah lelaki yang bisa menjagamu
Hingga nanti akhir nafasku ini

Duhai Juwita sungguh aku tak mengerti
Tak pernah engkau mencuba untuk fahami
Aku yang selalu mencuba untuk menyayangimu di sini

Tak akan ada lagi
Lelaki yang bisa
Mencintamu sepertiku.. owh..

(Ulang *) (2x)


DOWNLOAD bagi versi mp3, DOWNLOAD bagi versi mp4

p/s sapa juwita??ntah laa,..

2 ulasan:

p3perak berkata...

nubhan ini budak AF 6.. 1 batch dgn stacy.. org n9.. hehehe.. tu je tau, sila cari kat pkcik google eh.. hikhik

faizerkaizer berkata...

og yeke?? sory la...xminat af,.

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails