Sabtu, 8 Mei 2010

DakMie - Yang Terindah

Lagu ni aku tujukan untuk peminat slot akasia ADAMAYA, ala yang kat tv3 tu,cinta 3segi tu kul 6.30pm until 7.30pm tu..aku pun jadi minat pulak crite macamtu,tapi tak la terover macam sorang tu,.sapa??biar ku saja yang tahu.huhu,.



Tajuk : Yang Terindah
Vokal : DakMie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

DOWNLOAD  bagi versi mp3, DOWNLOAD bagi versi mp4

p/s sori,aku sebenarnya confius ngan tajuk lagu ni,.sebab ada tajuk yang sama,penyanyi sama tapi lagu lin..n Dak Mie ni kalau tak silap aku die ni sorang komposer,.kebanyakan lagu nasyid die yang wat,.sori kalau ada silap.aku bukan sorang lelaki yang baik,..-.-"

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails