Ahad, 23 Mei 2010

Group hina Nabi yang telah diremoved kembali lagi

Group yang menghina Nabi Muhammad SAW kembali lagi di facebook dan paling mengejutkan group ini telah diremove oleh pihak facebook 3hari yang lepas.

Rujuk entry saya - Group menghina nabi Muhammad SAW di facebook.

Dengan tittle " Everybody draw mohammad day! ". Cuma tambah simbol "!" . Mereka sekali lagi membuat onar selepas 2 hari group asal mereka diremoved oleh pihak facebook. Kononnya atas hak kebebasan bersuara. Fan's group ini juga bertambah melebihi 100ribu orang. Mereka dah makin bertambah2 kurang ajar,. tak kan umat islam semua nak tgk sahaja perkara sebegini. Yang ada akaun facebook, saya minta tolong sangat2.
  • open group ini - klik sini
  • scrol page kebawah dan klik button report di sebelah kira page.
Please sesangat. Jangan biarkan mereka buat begini pada Nabi Muhammad SAW yang kita cintai ini.

p/s terdapat lagi pertambahan group sebegini lagi di facebook,antaranya sudah dinyatakan di entry sebelumnya dan y lain2 saya tak dapat list kan.harap maklum.

2 ulasan:

Faisal Abdullah berkata...

susah sbnrnya nak remove benda2 gini..1 halang.byk lagi yg tumbuh.sampai bila-bila pun xkan abis.Sebab itulah pakistan boikot FB

fKaizer berkata...

mmg susah pun,.aku tgk semalam pun dah byk ank2 group ini y tumbuh,.y group m'againt' pun semakin bnyk,.aku rasa pasti akan berlaku rusuhan seluruh dunia.mcm kes dulu tu.

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails