Isnin, 24 Mei 2010

Award - 1st

Sih aku dapat award la,..1st time lak tu dapat,.tgk kat bawah ini,.kreatif orang yang wat ni.
Dari easya . Tq so much easya.



Nie lak soalan wat die suh aku jawab :-

1. suka melukis tak?
tak,.lukisan ku langsung tak cantik.

2. bosan bosan suka wat ape?
cakap sorang diri,.

3. kenapa siput babi jalan lambat? haha :DD
dah namanya siput,.mesti la lambat,.

4. cute tak orang yang bagi award nih? hahaha just kidding :)
eleh,dah mula perasaan la tu,.erm,cute juga. sudi awak jadi gf saya,.hahahaha

Easya!!!lei bagi kat orang lin kan,.bolei la tu,.aku nak bagi award ini kat semua follower aku kecuali cik easya n faizerkaizer(aku la tu).

Dengar sini semua sahabat(follower) rumah kaizer ni. anda di wajibkan amik. Reader yang lin sapa nak award comel ni jadi dulu sahabat kaizer,.chewah,.tipu je,.kalau nak amik2 la,.tapi igt dari kaizer tau,.huhuhu

p/s tq Easya,sori lambat post entry ni.

3 ulasan:

Faisal Abdullah berkata...

Tahniah coz dpt award..bkn clg2 yg leh dpt award ni..hhehe

faizerkaizer berkata...

tq2,.baru 1st time dapat,.xsangka pulak,.faisal,ko dah jadi followerkan,.nanti jgn lupe amik award ni,tampal kat blog,.gift dari aku.

Faisal Abdullah berkata...

okey..nnti aku ambil...tp skrg ni x sempat lagi nak ambil award tu..hehe..

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails