Ahad, 10 Oktober 2010

P. Ramlee cipta Facebook

z_thinking Sudah lama aku tak tgk cerita P. Ramlee. Korang mesti setuju bila aku kata filem arahan dan lakonan Arwahyarham P.Ramlee memang menghiburkan. Dek kata orang lama, tak luput ditelan zaman. Aku pun cari2 la vcd2 lama lakonannya. Tak silap ayah aku pernah simpan koleksi vcd P.Ramlee tapi sedih la banyak yang dah rosak.
Tapi yang aku tak boleh tahan, bila aku tgk “masam-masam manis” sampaikan aku rewind banyak kali tuk pastikan. Aku tak sangka status kita yang kita guna kat facebook sebenarnya P. Ramlee dah buat dulu. Tapi cara dia buat lain, dia guna pintu gerobok (cakap Johor maksud = almari ) sebagai ganti wall untuk tunjukkan status die. Tak percaya tengok gambar kat bawah ini.z_clap
fb01 Masih bujang = Single
fb02
Dah Ada Kawan = In a Relationship
fb03 Burong dah terbang = It's Complicated
z_wink Sekarang korang percaya?,. tak silap aku filem seterusnya adalah nujum pak belalang. Rupanya die betul-betul jadi nujum.
p/s maksud lain bagi Burong dah terbang adalah twitter.. haha. Korang juga minat P.Ramlee? apa kata korang komen kat bawah, Luahkan sahaja.

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails