Ahad, 17 Oktober 2010

Buat window korang jadi 3D

Nama : T3desk2010 v10.09
Hakmilik sepenuhnya : http://www.tehnif.com/ n http://www.ldassistant.com/
Status : Versi percuma
Keperluan : OS windows2000 ke atas
Size : 1mb

T3Desk preview

Nak window-window kat desktop pc or laptop korang nampak gempak tak seperti kat atas ni. Boleh jadi 3D. Programnya tak besar dan ia tak guna banyak operasi ram korang walaupun korang pakai 64mb sekalipun. Program ini boleh beroperasi di kebanyakan OS. 

Software ini jarang aku pakai tapi bila boring2 tu. Main2 lah kejap. syok o.. nampak smartkan n tersusun. ermmm… 

Apa yang perlu korang buat,
1) Download software .zip (1mb je) dari website pengeluar atau link 4shared aku kat bawah ni; perlukan software winzip atau winrar untuk buka.
2) Install di laptop/pc korang.
3) Finish, running software.
4) Belek2 dan fahami la kejap. .
5) Enjoy!!!

DOWNLOAD dari tehnif.com Atau DOWNLOAD dari 4shared aku.

p/s Sapa pakar wat program ataupun hacker? aku nak test wat program la, software apa ye sesuai. Please bagitahu aku..

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails