Ahad, 10 Oktober 2010

GA Blue Watches

z_strong Hey, korang. Nak bagitahu ni, Kaizer Collection ada barang baru nak dijual. Ini die GA BLUE watches. Admin Kaizer Collection iaitu aku nak bagi special price tuk korang bagi dua model kat bawah ini (sebenarnya 4model, tapi 2model dah abis stok-jual offline) . Yang penting harga terbaik punya,. so apa kata korang klik link kat bawah ini tuk check-up jap,. ok.

- GA BLUE WATCHES at Kaizer Collection

G8105G7006k

p/s Ini first time aku jual jam tangan,. nak tgk sambutan dulu. Jika ok, aku tambah lagi model2 GA Blue yang lain..Maybe, akan ada jenama lain juga. Lagi satu, aku cari pemborong jam tangan manik la. Yang penting bawah rm15/unit ke bawah dan kualitinya bagus Sapa tahu, please komen kat bawah ini ye,. Nanti kalau aku jadi borong, aku bagi gift jam GA blue yang terbaik tuk korang.. Please2x..

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails