Selasa, 16 Mac 2010

Pencapaian Terbaik

Assalamualaikum

Alhamdulillah,.xsangka lak menjadi yer,.baru saja rasmi hari ni,.kaizer perfume shop dah dapat beberapa pesanan,.walaupun tak ramai,bagi aku ni satu percapaian permulaan yang baik.

Terimakasih kepada 5 terawal dan juga pembeli lain yang memempah..insyaallah esok saya(kita tukar bahasa baik sikit ei) akan hantar pesanan u all..bagi pembeli lain walaupun anda tidak memesan set lengkap,anda juga akan dapat hadiah percuma dari saya,.saya turut selitkan sekali dalam pesanan anda nanti sebagai tanda penghargaan dan sokongan anda,..

Mari lah singgah kaizerperfume.blogspot .Lagi banyak anda beli, lagi bonus sampingan anda dapat. Itu tekad saya. Kepuasan Anda Keutamaan Kami. Pelbagai promosi akan kami berikkan dari masa kesemasa.
Meh singgah dulu..

Sekali lagi saya ucapkan terimakasih banyak2 kepada yang menyokong. Anda lah sahabat.

Ikhlas dari saya,
faizmazwan

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails