Ahad, 21 Mac 2010

Hari ini,.aku nak jiwang sikit la,.nak mendeklamasikan satu puisi cinta wat xx-gf aku dulu,..wat sue,elly,endang,ila,tasha,wani,.terlast sekali nurul,.dengar la puisi karut kemaruk ini,.mcmla(-.-)



Masih tersimpan keraguan itu,
Jauh dilubuk hatiku,……..
Semua rasa yang masih tersimpan itu
Telah menawanku didalam cintamu yang tinggi
Aku berusaha untuk lepas dari dakapanmu
Tapi usahaku sia-sia belaka, benteng cintamu terlalu kuat
Aku masih terantai dibawah beratnya cintamu
Aku masih bertahan dalam dekapan hatimu
Aku masih mengingatmu dalam alam sadarku
Aku masih memanggil namamu dalam kesendirian
Walau kini kau tak lagi disisiku
Walau kau masih berharap cintaku
Walau kau masih menunggu hatiku yang rapuh……
Jauh dilubuk hatiku,……
Aku menangis cinta yang kumiliki


p/s aku adalah aku,..benci betoila jadi jiwang ni

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails