Rabu, 24 Mac 2010

Andai Aku Jatuh Cinta

Andai Aku Jatuh Cinta




Bismillahhirrahmanirrahim

ya Allah ...............
jika aku jatuh cinta ,cintakanlah aku pada
seseorang yang melabuhkan cintanya hanya pada Mu
,agar bertambah kekuatanku untuk menyintai Mu .

ya Muhaimin......
jika aku jatuh hati, izinkanlah aku
menyentuh hati seseorang, yang hatinya tertaut
padaMu.... agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta
nafsu ....

ya Rabbana.......
jika aku jatuh hati jagalah hatiku padanya agar
tidak berpaling daripada hati Mu

ya Rabbul Izzati ...
jika aku rindu ,rindukanlah aku pada
seseorang yang merindui syahid di jalan Mu ....

ya Rahman.........
jika aku menikmati cinta kekasih Mu
janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir mu

ya Rahiim.......
jika aku jatuh hati pada kekasih Mu,jangan
biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan
yang panjang menyeru manusia kepada Mu ....

ya Latiif .......
jika kau halalkan aku merindui kekasih Mu
jangan biarkan aku melampaui batas sehingga
melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi
hanya kepada Mu ....

ya Ilahi......
jika dia jodohku .....engkau titipkanlah
kasih dan rindu antara kami dan peliharalah kami
dari bisikan iblis laknatullah........
ya rabbul Izzati.......
peliharalah hubungan ini ........
berikanlah kebahagiaan antara kami didunia dan
diakhirat...

semoga cintanya pada diri ini ..........
kerana Mu semata..............

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails