Rabu, 3 Mac 2010

lawak muntah n anak bapa

Ahhh..sekarang kita layan pula lawak ini..

Muntah-muntah
Suatu hari di negara Eropah diadakan satu pertandingan iaitu menahan bau di dalam sebuah bilik kecil yang di dalamnya dimasukkan 10 ekor kambing. Peserta pertama dari Amerika.. Baru 3 minit dia sudah keluar sambil muntah-muntah. Peserta kedua dari Jepun.. Baru 10 minit dia sudah pengsan. Peserta ketiga dari Afrika, Baru 30 minit dia terus keluar dan muntah-muntah. Terakhir peserta dari Bangladesh… Baru 1 minit… 10 kambing itu keluar dan muntah-muntah.

ANAK DAN BAPA
Jamil pulang dari sekolah dan bercerita pada bapanya yang tidak pernah bersekolah. Jamil: Ayah, tadi saya dimarahi oleh cikgu! Ayah: Kamu buat silap apa, Jamil? Jamil: Tadi saya tidak dapat menjawab pertanyaan cikgu. Ayah: Apa yang cikgu tanya? Jamil: Cikgu tanya, di mana letaknya Washington. Ayah: Itu pun kamu boleh tak tahu! Lain kali kalau kamu sudah meletakkan sesuatu benda, jangan lupa di mana tempatnya!

p/s nanti aku show kan banyak2 k...

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails