Ahad, 9 Januari 2011

Selamat kembali ke Sekolah

z_chuckle Seronok tgk adik-adik aku dah kembali ke sekolah balik. Bukan apa, kat rumah diorang berdua tu asyik bergaduh aje, pastu nangis melalak siap baling2 barang lagi. Rebut itu ini la. z_envy Sakit telinga aku. Tapi yang pelik , tak sampai 2/3 jam berbaik la semula. biasa la adik beradik. Gaduh seteruk mana pun tetap berbaik semula kan. Macam kita dulu juga.

Ni diorang dah bersekolah balik sunyi lak umah ni. Seorang dah masuk darjah 4(pagi) n sorang lagi dah masuk darjah 2(ptg). Huh, leceh betul nak menghantar. Mentang la aku keje malam..z_nah

Apapun, untuk adik-adik sekian. Rajin-rajin la belajar, jangan bergaduh lak. Untuk yang kecik sekali, jangan la ngompol lagi kat sekolah. Malu tau abang ko ni berdepan ngan cikgu ko.z_wink

Apapun,. untuk negeri2 yang dilanda banjir lani,. bersabar lah dan sentiasa la berwaspada. Jangan la di biarkan budak(anak2) tu bermain ngan air bah tu. Utamakan keselamatan.

Untuk pembuang bayi. azab korang akan sampai juga.. sedih aku dengar bila bulan ni saja, ada 13kes (hanya dinegara kita shj) berlakunya pembuangan bayi. Nampaknya kempen2 dan akta yang dibuat sebelum ini kurang berjaya.. Aku geleng kepala.z_cry2

p/s rindu kat kekawan SK Kempas (94-97) n SK Parit Kudus(98/99)

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails