Jumaat, 21 Januari 2011

The Best of Ahli Fiqir

z_chuckle Ahli-Fiqir.. sebenarnya dah lama juga aku tak layan lagu2 Ahli-Fiqir ini sejak diorang tukar gadis diorang dulu.z_romantic Itu ari dengar lagu Fiqir-Fiqir kat astro terus aku cepat2 cari kat 4shared. Banyak juga la aku dapat. Tapi 13 lagu ini (36mb) antara yang paling aku minat. Kebanyakan dari album Rap Untuk Rakyat dan Irama Berima. So, aku share kat sini.paling aku suka no 6 dan 12. Layan je k,..z_doh

1) Ahli fiqir - Beruk
2) Ahli Fiqir - Biarkan
3) Ahli Fiqir - Derita Merindu
4) Ahli Fiqir - Dia Datang
5) Ahli Fiqir - Fikir Fikir
6) Ahli Fiqir - Janganlah Pergi Mawar
7) Ahli fiqir - Kalau Melayu Memang Melayu
8) Ahli Fiqir - Kawan
9) Ahli Fiqir - Kelentong
10) Ahli Fiqir - Langkah Laksamana
11) Ahli Fiqir - Tiada Yang Kekal
12) Ahli Fiqir ft Yasin - Fantasi
Bonus) Jinbara feat Ahli Fiqir - Jangan Lama Lama

Kaizer Download

p/s sori semua, aku tak dapat nak online macam selalu. Ini pun update kat cc. Jangan lupakan aku k. Sokong la HARIMAU MALAYA.

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails