Ahad, 28 Februari 2010

Handphone Quran Enmac

Hari ini aku nak promo siap pasal gadget.. aku bukan penjualnya tau,just promokan aje. Ini khas bagi mereka yang rindukan membaca quran, hadis2..x kira la kat mana pun (bukan tandas k,dosa korang dapat nanti) yang penting amalan pahala tu sentiasa datang.. kita check-up dulu la hp ni..

Ciri-ciri handphone Enmac MQ3300: -
Dua Sim Card - Bacaan Al-Quran lengkap 30 juz oleh 7 orang Qari Masjidilharam - Terjemahan Al-Quran dalam 24 bahasa berlainan - 6 Tafsir Quran lengkap, 16 koleksi kitab-kitab hadis, 5 koleksi himpunan doa - ada waktu solat dan siap ada kompas arahkiblat lagi. yang bagusnya hp ini boleh menggunakan aksesori NOKIA spt charger & bateri.

Ciri-ciri lain
 - Bluetooth
- FM Radio
- Interface in Arabic, English,
- French and Chinese.
- GSM 900/DCS 1800
- Buku telefon & Call History
- SMS, MMS, Voice Mail
- GPRS and Internet
- Image Viewer
- Video Player
 - Voice Recorder/Playerl
- True Color TFT LCD
- Rekabentuk yang menarik dan nipis
- MP3 & MP4
- SD Card 2G
- Camera 1.3 MP
- Screen resolution: 176x220

 Accessories:
- Device
- Earphones
- 2 Li-ion Rechargeable Battery
- Mobile phone charger
- User Manual
- Warranty Card
- Qibla Compass
- Surah Index
- USB Cable for Battery
- Charging

so,berkenan?? kalau nak tau lebih lanjut layari blog teman kita ini http://www.kuasadua.net/ p/s seperti aku kenal owner blog ini, x silap aku abang hadi asaddok roomate aku masa sekolah sri kukup dulu..x pe la aku try confirmkan ngan akak hayati selamat ataupun dak2 kukup.

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails