Sabtu, 4 September 2010

Selamat Hari Kebangsaan dan Selamat Hari Raya

Lama sungguh tak berkunjung ceroteh di blog ini,. bukan malas cuma kebelakangan ini agak sibuk sangat. Maklum la empunya blog bukannya seorang yang rich, seorang yang senang. Banyak yang perlu diperbaiki dan dipertingkatkan. tapi sejak sebulan tak jenguk rasa rindu lak kat korang,.. chewah,.hahaha

Ok, kita ringkaskan kejap,.hari kebangsaan pun dah lepas,. jadi amik sikit kesempatan la nak ucapkan  "selamat hari kebangsaan negara malaysia yang ke-53" . Kibarkan la jalur gemilang anda ye, semua. Dan satu lagi sapa yang belum amik award kat kat post yang sebelumnya, amik la yer.

Dan terakhir, kita akan berhari raya aidilfitri hari jumaat depan.insyaAllah. Maka dikesempatan ini juga, aku nak ucapkan selamat berpuasa dan selamat hari raya maaf zahir dan batin". jika ada sepanjang korang baca post2 terdahulu aku, korang ada yang terasa atau sebagaimanapun, aku harap dimaafkan la yer. Aku ini cuma manusia, yang sama seperti korang. Tak terlepas dari membuat silap.

Ok la,. sampai berjumpa lagi, Assalamualaikum wrt.

P/s kejar la 10 malam terakhir ramadhan, didalamnya terdapat 1 malam lailatuqada yang bersamaan dengan 1000 bulan.

Tiada ulasan:

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails