Jumaat, 28 Mei 2010

Tag - 2nd

Huh,.kena tag la,.my 2nd tag,. kali ini dari aisyah,.tq aisyah
sekadar penyeri
Tugasannya adalah:

i) 10 fakta tentang aku
- aku seorang lelaki sejati,fakta tu,.
- aku seorang islam,.
- aku anak kedua
- aku minat game RST(real srategi time)
- pendiam, tapi banyak cakap bila tension
- takut bawa kereta,.
- xreti berenang,.sapa lei ajarkan?
- perahsia,.
- gemuk,.
- single mingle

ii) 10 perkara menakutkan aku
- takut pada yg Maha Esa
- takut pada laranganNya
- takut pada nerakaNya
- takut pada alam barkzah
- takut kehilangan org tua ku
- takut kehilangan family
- takut kehilangan org yg tsayang
- takut kehilangan umah
- takut kehilangan naluri manusia
- takot kehilangan sifat kewarasan

iii) 10 perkara yang selalu aku sebut
- alaa,.
- kenapa ni?kenapa ni?
- ntah la,.
- adui!
- erm,.
- isk,.
- pernah tgk otromen panjat pokok?
- jangan kacau,.
- hoi!!
- edan,.

iv) 10 perkara yang amat bernilai bagi aku
- iman ku
- agama ku
- keluarga ku
- nyawa ku
- cinta ku
- handphone ku
- tido ku,.
- laptop ku
- blog ku
- duit ku

v) 10“pertama kali” dalam hidup aku
- kena lempang dek dak perempuan time darjah 6
- dapat 4A time UPSR
- dapat 6A time PMR
- cucu 1st masuk u tapi lingkup la,.
- 2009;1st time ada 2 laptop,2 hanset,2 ps2,.
- umur 10;berkubang dalam parit
- 18tahun, 1st couple jarak jauh,.huhu die kat mesir la.
- tingkatan 2,1st time beli novel RA murshid.
- umor 9 tahun, 1st bawa motor
- dec 2004,1st time naik keretapi dari segamat ke jb

vi) 7 kawan yang yang kena tag ini,.
- dela
- anissuzi
- miera
- assoyfinger67
- kb
- cute
- black

2 ulasan:

MissXYZ berkata...

sungguh byk fakta ohhhhhhhhhhhhhhhh

=)

slmt berblog!!!

faizerkaizer berkata...

tak semestinya missXYZ,.^.^

Assalamualaikum

Selamat datang ke blog saya.. ~ Tinggalkan la komen . ~ jadi follower ,promise kaizer follow balik. ~ Please subscibe supaya tak miss update. ~ Remember!!!Jangan lupe klik iklan nuffnang,.hope u'all enjoy.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails